EN MILSTOLPE!!!

Husse motsatte sig ju till en början kraftfullt till att skriva om hur livet som polishund är i Stora Staden. Ni peppade honom till max genom att förleda honom till att se sig själv som en författare vilket gjorde att han ändock offrade tid på författarskapet. När produktionen väl var klar så vet jag att Husse såg fina bilar, jorden runtresor samt besök på fina restauranger som kommande vardagsmat. När han väl fick verkligheten kastad i ansiktet på sig så tröstade han sig med att han ändock producerat ett verk och faktiskt kunde lägga till epitetet "författare" på sitt CV.

Detta för att trösta sig själv med att mästerverket endast blev ett verk....

När Husse nu kollat in sitt Vulkankonto på webben så finner han att han ändock nått en milstolpe. Som han väntat, trånat och till slut nästan bönat sina vänner om att köpa ytterligare ett exemplar så har han nu äntligen nått över 50 sålda exemplar.

Inga pengar till resor och lyxartiklar, men ändock en väldigt stolt Husse. Vi vill därför ödmjukast tacka samtliga som förbarmat sig över boken och bidragit till att vi nått denna försäljningstopp. Tack!

Må gott!

Team Arek/Husse


Kommentarer
Postat av: Lotta

Varsågod... ;)

Postat av: Malin

Hörrö du! Pengar kan inte jämföras med alla hysteriska skratt man får av boken och din blogg! Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet. Jag har knappt kommit till mitten av boken, men redan räknat ut att jag kommer bli sisådär 114,5 år gammal! Vart ska detta sluta?

2010-02-06 @ 21:54:54
URL: http://malinbaloo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Så lite så! Jag hade tänkt ge bort i present men behöll en själv. Jag har den på jobbet och dyker ner i den när jag behöver få skratta :0)

2010-02-07 @ 12:45:23
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com
Postat av: Klimakteriekossan alias Lena

Åhhh, det var så lite så...



Och du, tänk på att har man spritt glädje, då har man gjort nåt bra på riktigt!



Lev väl.

2010-02-07 @ 14:46:46
Postat av: Zarih

Jag har köpt och läst boken med stor glädje! Grattis till 50-gränsen!

2010-02-07 @ 15:53:18
Postat av: Sorken

Den boken är värd varenda krona.



Jag kommer att köpa några till för att ge bort som gåvor till folk som har humor och behöver piggas upp.



Du är en författare.

2010-02-07 @ 16:21:11
Postat av: Lotta

Vilken härlig bok. Tårarna sprutade av skratt när jag läste boken. Hade en lässtund för en av mina arb.kamrater och det tog inte lång stund förrän du hade fått hennes tårar att spruta av skratt.



Ser framemot en uppföljare.

2010-02-12 @ 14:33:04
Postat av: Rickard

Du ska ha ett stort tack själv som har tagit dig tiden att sammanställa boken!

Den är värd varenda öre.



Och så självklart tack för en helt underbar blogg, det finns inget som får mig att skratta och längta så mycket efter något som din blogg!



Keep fighting!



Ha det fint!

2010-02-13 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback