MIN TUR....

Tjobrei! Dags för mig att ta lite plats i etern! Mi name is Zeb och jag har anlänt från stora skogen i norr till en helt annan värld south-side om Stora Staden. Jag är så att säga en "yuong-gangster" och uppskattningsvis 16 månader. Måste säga att jag har det fett bra här i byn och jag stortrivs med den tandlöse gamle köttbullen Arek.

Språkbruket här på södra sidan är lite annorlunda än vad jag är van med. Arek säger att det kallas "slang" och används av youngsters kring staden. Arek har sagt till mig att ju mer "slang" dom använder under flykten - desto mer skriker dom när dom fångas in med ett bett.... - He! He! Gammelgeten är en vis gammal man.....

Har en fett grym familj med småhussar, en mattis samt en padre som är som hämtad ur en skämtserie. Värsta feta kraven på lilla gangstern Zeb. Har sagt till honom att chilla, typ ge mig en chans att landa i byn.... Mi padre är rätt så het och impulsiv så vi får dämpa hans attacker ibland. Tror jag är värsta gammelgeten när typ min grej just nu är att sätta mig i respekt hos kissen....

Jamaren är grymt chill ass´å. Ligger platt som en avlivad igelkott när jag står med huggtänderna precis ovanför. Husse fick värsta freakbrytet när jag kom bärandes på jamaren mellan mina tänder... He! He! He! Har fett stora tonsiller i halsen just nu. Fick värsta väsande ljudet - som värsta gangstern när det var som värst. Hängde med mi padre till IL Doktore för att checka strupen.... IL Doktore måste ha missförstått symptomen för hon drog upp svansen och försökte cutta mig med en termometer... Gjorde värsta motståndet, men mi padre, alias Husse, tog parti för fienden.... Shit!!!

Går nu på värsta medicineringen. Typ helfeta rosa tabletter....

Men seriöst! Efter medicineringen tänker jag axla gammelgetens mantel. Han verkar leva värsta feta livet. Grymt träning, hota upp young gangsters o åka fett fort med bilen... Vill ha lika trasiga gaddar i käften som Arek också! Han ser grym ut....

Chilla vänner!

Zeb


Kommentarer
Postat av: Bus

Kom som ung och oförstörd från de stora skogarna i norr.

Å redan så förstörd.

Det måste vara södra sidans luft :?



Norra sidan andas harmoni, skogspromisar, bad och finkultur såsom köttbullar serru kisen.



Du får ta stabben å pysa norröver ibland för att få lite kultur.

2008-07-19 @ 16:25:10
Postat av: Anonym

Tjaba Zeb



Husse och jag hade tänkt komma och hänga lite med er typ den 1 aug om ni har tid vill säga. Vi kommer ner från stora skogarna i norr och ska vidare till de smålänska skogarna för tävling. Jag ska liksom vidare till elitklass nu.



Hörs av



Fet kram Alma

2008-07-19 @ 22:39:30
Postat av: Nini

Hahaha snacka om att söder förstör ungdomen!! Jag säger som Bus, kom och häng lite mer på norra sidan. Här är kultiverade som fasen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback