SÄG ALDRIG ALDRIG....

Har fått så otroligt fin respons på vår äventyrsvärld... Fast skribenten och dennes hundar skall vara hemliga så har det även dykt upp hotfulla telefonsamtal. Inriktningen har varit det samma: Fortsätt skriv för h--vete! Är i vanliga fall benhård. MItt motto är envishet, men nu få jag nog vika ned mig.... Hade ingen aning om att det fanns så många som följde vår värld... Jag tar därför tillbaka mitt beslut om att skippa bloggen. Härmed tas bloggen upp igen, men jag kan inte lova så många fler spännande berättelser om våra liv. Det kan ju inte alltid hända något.....

Hoppas ni orkar med att ånyo ta upp läsandet på denna lilla sida...

Under helgen här kommer en liten sammanfattning om veckans händelser.

Ni ska dock få med Er ett par visdomsord i väntan på vårat nästa inlägg. Rubriken på visdomsorden är:

SE UPP FÖR POLAROIDKAMEROR
Kallades till ett inbrott där gärningsmännen sedan länge var borta. Dock låg företagets polaroidkamera kvar och så även ett par grymt detaljrika foton på två män. Männen, som var kända av polis sedan tidigare, poserade glatt på bilderna. Det var ingen tvekan om att det var just tjuvarna man såg då bakrunden var företagets kontorslokaler. Bara att ta med fotona och åka hem till genierna.... Var tvungen att fråga den ena varför dom lämnat fotografier på sig själva kvar på brottsplatsen.

Den blicken som tjuven gav till svar visade ganska tydligt att han nog inte fullföljt alla årskurserna i skolan. Ställd inför faktum så var det ju bara att erkänna. Han hade dock svårt att förstå hur korten kunde vara så bra. Då han tagit korten så kom dom ju ut alldeles suddiga..... Eftersom dom var så dåliga så hade man kastat dom på golvet...

Precis! Det är ju en polaroidkamera! Tur att det finns sådana intelligenta banditer. Då behövs ju knappast folk från CSI för att knyta dom till brotten.

Än en gång! Välkomna tillbaka!

Husse

Kommentarer
Postat av: Ola S

Välkommen tillbaka.. (igen!)
Kul att du tog ditt förnuft till fånga.

Appropå polaroid, finns det sådana fortfarande??
I vissa fall så är det ju tydligen bra att de inte är utrotade än =)

Ha de

Postat av: Anna

Haha...Klart kvalicerad till Sveriges dummaste banditer.

Underbart att du ändrade beslut angående bloggen.=)

2008-02-09 @ 12:49:24
Postat av: Magnus

Välkommen tillbaka och skönt att du tog ditt förnuft tillfånga.

Ha en bra helg

Magnus o Alma

2008-02-09 @ 16:49:38
URL: http://allsmaktigealma.blogg.se
Postat av: Jenny

Nu blir jag glad!
Din blogg är mycket underhållande och en av dom få som jag följer :)
Så jag säger som dom andra: Välkommen tillbaka!!!

2008-02-09 @ 18:54:59
URL: http://amstaffen-egon.se
Postat av: Anonym

JIPPPPIIIII!!!!!!!!

Hälsningar hemlig beundrarinna!

2008-02-09 @ 19:55:19
Postat av: också flitig läsare

NU blev jag glad! Jag har inte kollat in på några dagar (sen du hotade att lägga ner) och tänkte i alla fall kolla en sista gång och vad skådar mitt norra öga?

*hoppar och studsar*

Jag har bara skrivit nån enstaka kommentar förut men haft din blogg i favoriter ett bra tag. Så nu gjorde du en lördagnatt lite gladare hos en i övrigt ganska sorgsen läsare.

Tack för att du valt att fortsätta!

Och jag började med dagens första genuina skratt åt de otroligt korkade busarna. *skrattkramp*

2008-02-10 @ 01:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback