AHHH! PANIIIK! VARNING!

Känner snaran dras åt runt halsen. Ett byk med människor med olika kön, längd och utseende. Dock med samma mål: Att ha ihjäl Husse på det mest våldsamma sätt tänkas kan och då med anledning av inköp av pocketbok. Inget skulle vara roligare än om någon av vänlighet köpte ett exemplar av "landsplågan", men tänk för helvete på att boken inte är något mästerverk. Innehållet står inte i proportion till det hutlösa pris som förlaget tagit och det estetiska är inte värt att kallas namnet....

Börjar känna paniken smyga sig på! Husse! Kappvändaren! Den konflikträdde! Shit! Känner att det börjar bli svårt att andas på grund av att även fantasistrypningar känns för en hypokondriker som Husse. Vill i all enkelhet ge er ett hett tips INNAN ni slår till och förköper er på Husses och Areks bokverk:

Tänk till innan! Boken är gjord med värme, glimten i ögat och så klart sanningsenlig. Tyvärr var ju Husse lika usel på att skapa böcker som han är på att träna hund så för helvete... - Tänk till innan ni slår till. Vill ju inte att ni ska bli besvikna. Vill ju framförallt inte ha besök på altanen av ett sällskap människor från hela Sverige som i sin besvikelse över uppbrunna pengar önskar träna kast med liten hundförare....

Ändock roligt att se responsen i kommentarsfältet, men jag hoppas ni sett denna varning innan ni viftar allt för mycket med kreditkortet....

Må gott!

Husse


Kommentarer
Postat av: Irene

För sent !! Tre böcker inköpta!!

Men lugn bara lugn jag kom sent in på din blogg och jag har missat en hel del så jag ser fram emot boken för du skriver bra och med stor humor. Hoppas vid min gud att du inte har några träningstips i boken för då har jag verkligen slängt pengarna i sjön !

* < Blink > *

Postat av: Krister

Har åxå beställt och ser fram mot trevlit underhållning i mörkret.

2009-11-16 @ 19:00:01
Postat av: david

Satt och läste igenom några gamla inlägg för några dagar sedan och det var en trevlig överraskning att se att boken var färdig. går och beställer

Lite besviken att 3:e alternativ saknas "signerad(tassavtryck) av geten han själv"

2009-11-16 @ 22:43:35
Postat av: Anita

Här skall det både köpas o marknadsföras ....!! ;-)

2009-11-17 @ 08:11:31
URL: http://www.pressan.se
Postat av: Klimakteriekossan alias Lena

Too late! Men det gör inget, för resan från fröet till idén fram till färdig produkt har varit värd varenda spänn. Nu vankar jag som äggsjuk höna och väntar på leverans för att jag ska kunna försiktigt tjuvkika i exemplaret innan jag slår in det i vackert kolorerat julpapper till min egen husse.



Fridens liljor!

2009-11-17 @ 09:57:08
Postat av: Erika

Är jag idiot??? Var beställer man den då??????????????

Om det är över nätet, jag handlar enbart med kontanter, men hjälp mig nu fort så jag får mina ex. Det var ju jag som började marknadsföra hela ideen med BOKEN.

2009-11-17 @ 13:27:04
Postat av: Sussie

Har fladdrat med kreditkortet och beställt ett ex. Ser fram emot den läsningen kan jag lova. Tack!

2009-11-17 @ 20:08:54
Postat av: Zarih

Kastade mig huvudstup och slängde fram kortet. Här ska läsas och njutas. Jag är övertygad om att besvikelsen uteblir. Väl värd varenda krona! Krama Geten.

2009-11-18 @ 13:06:44
Postat av: Ola S

sällar sig till skaran som beställt boken



Dessutom såg jag att den låg på 2:a plats i sin kategori.

Grattis!!!

2009-11-20 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback