JAMARENS GÖMSTÄLLE


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Tror katten att katten gömmer sig om det kommit en terrier(?)bebis i huset. Brukar vara ettriga såna där småprylar.

2009-05-13 @ 09:46:35
Postat av: Julia

Hej!

1000-tack för många härliga skratt. Jag har läst dina bloggar från början och njutit av varje ord. Både dina egna och "Arek's" m fl.

Jag tänkte blogga (göra reklam) om din roliga blogg i min, men tog min förnuft till fånga.

Självklart så MÅSTE JAG JU BE OM LOV FÖRST och nu gör jag det. Ber om lov att få göra reklam för din blogg i min.

Jag vet ju inte hur/om du får upp min bloggadress och mail, men jag vill gärna veta om jag får din tillåtelse eller ej. Svara gärna i en kommentar i dagens blogg (min) som börjar med Jag har... eller via mail.



Med vänlig hälsning

Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback