AREKS PENSIONSLEKSAK FRÅN MATTIS!


Kommentarer
Postat av: Lix matte

Tjusigt! Jag var o tog lite i en sån där på Hund2009 i helgen men jag kom på att Lix har typ arton miljarder leksaker så han fick ett nytt koppel istället. :)



P.S Om Mattis vill vinna filmen Snow Buddies till Arek också, så kan hon gå in på min blogg och tävla om en dvd. :) D.S

Postat av: Grå

Den var rysligt fin. Jag ska önska mig en sådan av den rödklädda tjockisen om det inte är försent. Jag ligger lite på minussidan där för jag hade ihjäl tjockisen luva....



Med vänliga svansviftningar!

Grå

2009-12-14 @ 22:33:21
URL: http://vackraweimaraner.blogspot.com
Postat av: Hinta

Kan förstå att du försvarar den med livet. Skulle jag oxå ha gjort. Hoppas du trivs med att vara pensionär nu. Själv så ska jag se till att de är de sista som kommer att ske i mitt liv. Man är ju ännu ung o hela livet har man framför sig

/Hinta al'a mallefnatt

2009-12-18 @ 05:42:33
URL: http://www.freewebs.com/majazarges

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback