VAR SAK HAR SIN TID....

Har nu fått upptäcka bloggandets värld och har i viss mån lärt mig uppskatta den. Det roliga har varit intresset från så många människor, den positiva responsen samt det roliga i att få berätta lite om vår värld. Var sak har dock sin tid och nu har jag kommit till insikt med att jag vill koncentrera mig på annat. Nu börjar solen titta fram, tävlingsdjävulen vakna samt hund/fotbollsträningen ta mer tid igen. Vill på detta enkla sätt tacka alla läsare: Tack!

Bloggen läggs nu ned, men jag kommer att fortsätta följa Era inlägg och blogganden på Era fina hemsidor.

Och Tomas! Denna sommar kommer jag vinna i allt....

Må nu gott!

Husse, Arek och Bus

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Verkligen tråkigt att läsa =(
Önskar dig lycka till med allt du tar för dig och hoppas att du kommer på bättre tankar med bloggandet, tack för denna tid med oerhört roliga lässtunder!

Postat av: Ola S

Tråkigt, din blogg har verkligen varit underhållande!
Men lycka till med tävlandet..

Och du? Tröttnar du på att tävla, så ser iaf jag fram emot att du fortsätter bloggandet!

Lev Väl & Ha det Bäst

2008-02-04 @ 14:08:03
Postat av: The Legend

Jag är besviken.............

2008-02-04 @ 17:23:03
Postat av: Madde

Passar på att tacka för många skratt :-)Och lycka till med tävlandet!

2008-02-04 @ 17:37:48
URL: http://working-gsd.se
Postat av: Magnus o Alma

Nä fy farao vad du är taskig. Ska man inte ha något och längta till numera. Jag överklagar ditt beslut.

Ha det

Magnus o Alma

2008-02-04 @ 19:07:41
URL: http://allsmaktigealma.blogg.se
Postat av: Veronica och Gaija

Nääää.... Nu blev jag ledesn i ögat! Här har man hittat en bra blogg från en bra männsika. Och så överger du oss! Ha! Jag kan slå vad om att till hösten när fyrhjulingen (jag skyller på den) har gått sönder så sitter du här igen. ;O)

Tack för en trevlig blogg och för alla glada skratt. =O) Lycka till med lilla Bus och hoppas Arek fångar många busar. =O)

2008-02-05 @ 00:05:56
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/
Postat av: Draken

JaJa,det där har man hört förr! Gubben som ska börja sitt nya liv varje vår,till hösten hörs det:Ähh va faan jag tar det nästa år...På återseende till hösten!

2008-02-05 @ 06:11:38
Postat av: Carro

Synd, jag som blivit skrattberoende;)
Jag får tacka för den tid du skrivit och förgyllt mina mornar med ett skratt.
Lycka till med allt.
//Carro

2008-02-05 @ 08:40:03
URL: http://dizzla.blogg.no/
Postat av: Anita

Näääee!! SÅ trist att du ska sluta skriva! Har fått SÅ många goa skratt på denna sida !! Lycka till med allt framöver !

2008-02-05 @ 10:24:51
URL: http://www.pressan.se
Postat av: Syster

Lägga ner bloggen tycker jag du ska låta bli...

2008-02-05 @ 13:52:37
Postat av: Husse, Bus o Arek

Härligt med så många inlägg angående mitt skrivande. Vi får se vem som har rätt vad gäller att sidan upphör eller inte. Som det känns nu är dock fotboll, tävla, fyrhjuling, hockeybockey, hundträning och fika före på listan....

Den som lever får dock se...

Husse

2008-02-05 @ 14:59:26
URL: http://www.arek.blogg.se
Postat av: f.d jultomten

NEJ, inte kan du väl lägga ner bloggandet. Enda bloggen som är Bra. Så roligt att läsa om era turer både i arbetslivet o privat. Många goa skratt du bjudet på. Önskar dock lycka till med det du tänker göra härnäst.

2008-02-05 @ 15:46:29
Postat av: Peter

Det handlar bara om att prioritera i sitt liv. Och som du förstår på mig och alla andra här så prioriterar du helt fel i ditt liv just nu........alla kan inte ha fel och en ha rätt!!!! Eller hur????

Men jag säger som många andra här.........TACK för den tid du förgyllt min lilla simpla tillvaro med många skratt........du har verkligen utryckets och skriftens gåva..........

2008-02-05 @ 22:35:55
URL: http://www.brukstorpets.se
Postat av: Emma & Pyrrah

NEEEEEEEEEEJ! :( vad ska nu få mig stt skratta så gott då...? hehe du har rätt prioriteringar iallafall ;) Lycka till med tävlandet, och tack för att ditt underbara skrivande!

//Emma & Pyrrah

2008-02-05 @ 22:48:45
URL: http://www.freaklechics.se
Postat av: Magnus & Eva

Ingen nerläggning av bloggen tack!!
Den skänker oss och så många andra så många goda skratt!!

Kom igen nu Peter!

2008-02-06 @ 11:13:36
URL: http://tyrannens.se
Postat av: Anna

Håller med de övriga, väldigt tråkigt att du lägger ner bloggandet. Du kan inte tänka dig att ta en veckouppdatering åtminstone tror alla vi vill följa era storartade framgångar på tävlingsbanorna också. =) Denna blogg har lätt varit höstens allra bästa blogg (hittade hit i höstas), och den kommer ligga kvar i favoriter. Hoppet lever vidare ser ni. =)

Lycka till!

2008-02-06 @ 14:11:17
URL: http://www.teamkaynines.se
Postat av: Erik & C-G

Hej Peter.
Väljer att bortse från ditt senaste blogginlägg. Känner att du här måste ta ditt ansvar och fortsätta skriva. Gruppen har aldrig fel!

Nej, ta befäl över dig själv nu och leverera! Du vet, "i uppförsbacke byggs starka muskler", "smärta är vekhet som lämnar kroppen" m.m. m.m. och annat trams!

Kom igen nu!

2008-02-06 @ 14:39:26
Postat av: Jessica

Aa, håller med alla tidigare inlägg. Trist att du slutar men det sista som överger en människa är hoppet så bloggen få ligga kvar under Favoriter. Vi vill ju även veta hur Bus utvecklar sig. Ska han klara att bli en värdig efterträdare till Arek??
Ha det gott, tävla på och så ses vi igen till hösten ;)

2008-02-07 @ 11:00:45
Postat av: Ally

Protest! vi överklagar till en högre instans!

2008-02-07 @ 11:14:08
Postat av: Husse, Bus o Arek

Måste säga att jag blir rörd... Kunde aldrig ana att det ens fanns så många som läste vår lilla blogg. Får väl allvarligt fundera på att fortsätta och om än då i mindre omfattning....

Husse

2008-02-07 @ 15:57:27
URL: http://www.arek.blogg.se
Postat av: Magnus o Alma

Så ja! Nu börjar du fundera i rätt banor igen. Det tar så lite av din tid.

Ha det gott

2008-02-07 @ 17:51:25
URL: http://allsmaktigealma.blogg.se
Postat av: Veronica och Gaija

Yes!
Yes! Yes! Yes!

Så ska det låta! Man kan dra ner på skrivandet en tid. Men att sluta blogga? Näääää...

Och jag forstod nog allt att det hade ngt med den där fyrhjulingen ialla fall... ;O)

Du är en av de bästa bloggarna jag läst! Och att mista den är som att mista en viktig daglig rutin. Det skulle kanske kännas bättre att få läsa din blogg en gång i månaden eller ngt liknande än att aldrig mer få läsa... Du har skapat ett beroende hos oss! Du skriver så otroligt levande och humoristiskt och det du skriver verkar täcka upp en mångfald av människor. Det är många som beklagat sig. emn gissa vad? Det är nog ännu fler som läser men aldrig skriver i dina kommentarer! Sug på det du! ;O)

Och det göööör inget att du inte förstått det här hur man lägger in bilderna tillsammans med text. Vi gillar dig ialla fall. ;O) *skrattar*
Ja och vi gillar Arek och bus också självklart! =O) Fina killar!

2008-02-07 @ 18:20:15
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/
Postat av: Annika

Instämmer med de övriga, bästa bloggen på nätet får inte läggas ner.
Snälla snälla :)

2008-02-07 @ 18:49:06
Postat av: Husse, Bus o Arek

OK! TACK VARE ERA OTROLIGT SNÄLLA MAIL, SÅ KÖR VI PÅ.... UNDER HELGEN KOMMER EN LITEN UPPFÖLJNING OM HUR VI HAR DET....

MÅ SÅ GOTT!

HUSSE

2008-02-08 @ 13:29:40
URL: http://www.arek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback