GAMMELGETEN MED SIN FOTBOLL

GAMMELGETEN MED SIN FOTBOLL

Kommentarer
Postat av: Linda

Attans vilken snygging!!!!
Puss på nosen & ha en riktigt skön sommar!
Mvh Linda

2007-06-18 @ 19:52:15
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en skön semester och att Arek blir snabbt bra i klon så att det blir lite mer bad och kallsupar;)
//jessica

2007-06-25 @ 13:53:19
Postat av: Monica Mörk

Hej Arek
Jag är din helsyster Aura, jag bor kvar i Tidaholm hos min matte Monica. Matte gjorde spår på SM:et i Karlsborg, och jag var inte med och tittade för jag väntade på mina valparna Bono o Bark skulle komma. Bono är nu också polishund.
Kul att du skriver så jag kan läsa om dej ibland. Jag är likadan hos veterinären som du är, kan det vara ärftligt?
Hälsningar
Monica o Aura
OBS mail lånad.

2007-08-23 @ 20:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback